Saturday, November 30, 2019

December yarns Joulukuun langat

Suurin osa luonnonväreillä värjätyistä langoistani menee myyntiin torilla kesän aikana. Monesti myös yksittäiset värjäyserät ovat pieniä, varsinkin värit mitä värjään sienillä tai lähiympäristöstä kerätyillä kasvella, eikä niitä ole riittänyt nettikauppaan.
Nyt ajattelin laittaa myös näitä pienempiä eriä nettikauppaan joulukuun aikana huomisesta alkaen, yksi väri päivässä. Vähän kuin joulukalenterimaisesti:). Kauppaan tulee ensiksi sinisiä, mitä sieltä on puuttunutkin, mutta myöhemmin myös erilaisia sienivärjättyjä lankoja, ja värjäyseriä, joita olen syystä tai toisesta säästellyt enkä ole laittanut aiemmin myyntiin. Suurin osa myyntiin tulevista langoista on Aarnia, mutta myös joitain Velhoja tulee kauppaan.
Laitan myös tänne blogiin aina kunkin päivän langan.


IN ENGLISH
I sell most of my natural dyed yarns at the market during summer. Many times my dye lots are small, especially those dyed with mushrooms or other local dye sources, and so there haven't been enough of them for the web shop.
Now I had an idea, that in December I will put every day from tomorrow until Christmas one colour a day also to my shop. A bit like Christmas calendar:). First there will be blues which there are not so much right now available in the online shop, but later also different yarns dyed with mushrooms, and dye lots which I have saved, mostly because they were so one-time dye lots dyed with plants or mushrooms which I don't have much. Most of the yarns will be Aarni, but there will also be some new Velho colours.
I will also post here in my blog the yarn of each day.

No comments:

Post a Comment